Семинар на тема: "Седемте стъпки на продажбата", 15 - 16.01.2005 г., София

РТИК има удоволствието да Ви покани за участие в семинар, който ще се проведе на 15-16.01.2005 г. ,

на тема: "СЕДЕМТЕ СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА"

Решаваща роля за успеха на Вашата фирма играят качеството на обслужването на Вашите клиенти и силата на продажбения Ви екип.

ИСКАТЕ ЛИ ДА ПОВИШИТЕ ВАШИЯ ОБОРОТ? Чрез продажбено обучение и тренинг DITERMAB CONSULT ще Ви помогне да го увеличите.

Каним Ви на семинара СЕДЕМТЕ СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА, който ще Ви даде отговори на следните въпроси (а и на още много други):

Ø Как да намерите повече нови клиенти

Ø Как да се подготвите за посещението при клиента

Ø Как да планирате посещенията при клиентите

Ø Как да обвържете още по-силно съществуващите и бъдещите клиенти

Ø Как да създадете и да поддържате контактите с клиентите

Ø Как да използвате телефона в продажбите

Ø Как да задавате въпроси

Ø Как да аргументирате

Ø Как чрез презентации, промоции и мърчандайзинг да продавате повече

Ø Как да обработвате възражения

Ø Как да обработвате оплаквания и рекламации

Ø Как успешно да приключите продажбата

Ø Как да мотивирате клиентите и себе си

Водещ: Орлин Митушев

Ø Обучил е над 3500 търговци, мениджъри продажби и обслужващ персонал в над 250 семинара на теми "Продажбени умения", "Управление на продажбите", "Сервизни умения", "Умения за водене на преговори", "Работа в екип".

Ø Повишил продажбите за 2004 г. с 10 до 30 % и създател на над 10 CALL CENTER на редица водещи български търговски компании

Ø Консултант и тренер в областта на маркетинг и продажбите на редица водещи европейски и български търговски компании.

Ø Десет годишен опит като професионален мениджър и тренер продажби в "Electrolux" - Германия.

Ø Обучаван в Швейцария, Германия и Англия от "AIM Enterprise Profiling",Abegglen & Partners Management Consultans International (A&P), Цюрих.

Ø Професионални Обучения, Training and Coaching на търговски представители, разработка и въвеждане на продажбени стратегии, психология и реторика на продажбената дейност, маркетинг и реклама, техники за работа и управление, оптимизиране на бизнес процеси

Програма :

ПЪРВА СТЪПКА

Продажбената комуникация

Планиране и подготовка на посещението

ВТОРА СЪПКА

Разработка на клиентите

ТРЕТА СТЪПКА

Установяване на потребностите на клиентите

ЧЕТВЪРТА СТЪПКА

Разработване на дългосрочен стратегически план за работа с отделните клиенти

ПЕТА СТЪПКА

Продажба на плана (аргументация)

ШЕСТА СТЪПКА

Приключване на продажбата

СЕДМА СТЪПКА

Преценка след посещението

Допълнителна информация за обучението :

1.. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада"

2.. Общо часове: 14 астрономически часа

3.. Дати на провеждане: 15-16.01.2005 г.

4.. Група: до 15 участници

5.. Тренер: Орлин Митушев

6.. Цена: 230 лева, без включен ДДС. Включва:

a.. Специфични материали за тренинга

b.. Мултимедийно-интерактивно обучение

c.. Сертификати за обучението

d.. Техническо оборудване и зала

e.. Кафе-паузи

За повече информация и записване:

02/ 979 17 41

или на email: office@diterambconsult.com

online записване: http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=12&date=2005-01-15

 
Публикувана 11 Януари 2005 г. 16:01:56
 



Новини

19 Април 2018
Състезание „Green Talents 2018“ стартира
още...
13 Март 2018
Корпоративните декларации се подават само по електронен път
още...
13 Март 2018
Два дни за фирмите да подадат в НАП данни за платени доходи на физически лица
още...
28 Февруари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България – Катар
още...
21 Февруари 2018
Национални дни на кариерата- 2018
още...

Още новини