Семинар на тема: "Седемте стъпки на продажбата", 15 - 16.01.2005 г., София

РТИК има удоволствието да Ви покани за участие в семинар, който ще се проведе на 15-16.01.2005 г. ,

на тема: "СЕДЕМТЕ СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА"

Решаваща роля за успеха на Вашата фирма играят качеството на обслужването на Вашите клиенти и силата на продажбения Ви екип.

ИСКАТЕ ЛИ ДА ПОВИШИТЕ ВАШИЯ ОБОРОТ? Чрез продажбено обучение и тренинг DITERMAB CONSULT ще Ви помогне да го увеличите.

Каним Ви на семинара СЕДЕМТЕ СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА, който ще Ви даде отговори на следните въпроси (а и на още много други):

Ø Как да намерите повече нови клиенти

Ø Как да се подготвите за посещението при клиента

Ø Как да планирате посещенията при клиентите

Ø Как да обвържете още по-силно съществуващите и бъдещите клиенти

Ø Как да създадете и да поддържате контактите с клиентите

Ø Как да използвате телефона в продажбите

Ø Как да задавате въпроси

Ø Как да аргументирате

Ø Как чрез презентации, промоции и мърчандайзинг да продавате повече

Ø Как да обработвате възражения

Ø Как да обработвате оплаквания и рекламации

Ø Как успешно да приключите продажбата

Ø Как да мотивирате клиентите и себе си

Водещ: Орлин Митушев

Ø Обучил е над 3500 търговци, мениджъри продажби и обслужващ персонал в над 250 семинара на теми "Продажбени умения", "Управление на продажбите", "Сервизни умения", "Умения за водене на преговори", "Работа в екип".

Ø Повишил продажбите за 2004 г. с 10 до 30 % и създател на над 10 CALL CENTER на редица водещи български търговски компании

Ø Консултант и тренер в областта на маркетинг и продажбите на редица водещи европейски и български търговски компании.

Ø Десет годишен опит като професионален мениджър и тренер продажби в "Electrolux" - Германия.

Ø Обучаван в Швейцария, Германия и Англия от "AIM Enterprise Profiling",Abegglen & Partners Management Consultans International (A&P), Цюрих.

Ø Професионални Обучения, Training and Coaching на търговски представители, разработка и въвеждане на продажбени стратегии, психология и реторика на продажбената дейност, маркетинг и реклама, техники за работа и управление, оптимизиране на бизнес процеси

Програма :

ПЪРВА СТЪПКА

Продажбената комуникация

Планиране и подготовка на посещението

ВТОРА СЪПКА

Разработка на клиентите

ТРЕТА СТЪПКА

Установяване на потребностите на клиентите

ЧЕТВЪРТА СТЪПКА

Разработване на дългосрочен стратегически план за работа с отделните клиенти

ПЕТА СТЪПКА

Продажба на плана (аргументация)

ШЕСТА СТЪПКА

Приключване на продажбата

СЕДМА СТЪПКА

Преценка след посещението

Допълнителна информация за обучението :

1.. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада"

2.. Общо часове: 14 астрономически часа

3.. Дати на провеждане: 15-16.01.2005 г.

4.. Група: до 15 участници

5.. Тренер: Орлин Митушев

6.. Цена: 230 лева, без включен ДДС. Включва:

a.. Специфични материали за тренинга

b.. Мултимедийно-интерактивно обучение

c.. Сертификати за обучението

d.. Техническо оборудване и зала

e.. Кафе-паузи

За повече информация и записване:

02/ 979 17 41

или на email: office@diterambconsult.com

online записване: http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=12&date=2005-01-15

 
Публикувана 11 Януари 2005 г. 16:01:56
 



Новини

25 Април 2017
Инфоцентърът на НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
25 Април 2017
НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...
20 Април 2017
Бюрата по труда стартираха процедури за кандидатстване на работодатели за преференции по програми и мерки за заетост и обучение на безработни
още...

Още новини