Семинар на тема: "Седемте стъпки на продажбата", 15 - 16.01.2005 г., София

РТИК има удоволствието да Ви покани за участие в семинар, който ще се проведе на 15-16.01.2005 г. ,

на тема: "СЕДЕМТЕ СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА"

Решаваща роля за успеха на Вашата фирма играят качеството на обслужването на Вашите клиенти и силата на продажбения Ви екип.

ИСКАТЕ ЛИ ДА ПОВИШИТЕ ВАШИЯ ОБОРОТ? Чрез продажбено обучение и тренинг DITERMAB CONSULT ще Ви помогне да го увеличите.

Каним Ви на семинара СЕДЕМТЕ СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА, който ще Ви даде отговори на следните въпроси (а и на още много други):

Ø Как да намерите повече нови клиенти

Ø Как да се подготвите за посещението при клиента

Ø Как да планирате посещенията при клиентите

Ø Как да обвържете още по-силно съществуващите и бъдещите клиенти

Ø Как да създадете и да поддържате контактите с клиентите

Ø Как да използвате телефона в продажбите

Ø Как да задавате въпроси

Ø Как да аргументирате

Ø Как чрез презентации, промоции и мърчандайзинг да продавате повече

Ø Как да обработвате възражения

Ø Как да обработвате оплаквания и рекламации

Ø Как успешно да приключите продажбата

Ø Как да мотивирате клиентите и себе си

Водещ: Орлин Митушев

Ø Обучил е над 3500 търговци, мениджъри продажби и обслужващ персонал в над 250 семинара на теми "Продажбени умения", "Управление на продажбите", "Сервизни умения", "Умения за водене на преговори", "Работа в екип".

Ø Повишил продажбите за 2004 г. с 10 до 30 % и създател на над 10 CALL CENTER на редица водещи български търговски компании

Ø Консултант и тренер в областта на маркетинг и продажбите на редица водещи европейски и български търговски компании.

Ø Десет годишен опит като професионален мениджър и тренер продажби в "Electrolux" - Германия.

Ø Обучаван в Швейцария, Германия и Англия от "AIM Enterprise Profiling",Abegglen & Partners Management Consultans International (A&P), Цюрих.

Ø Професионални Обучения, Training and Coaching на търговски представители, разработка и въвеждане на продажбени стратегии, психология и реторика на продажбената дейност, маркетинг и реклама, техники за работа и управление, оптимизиране на бизнес процеси

Програма :

ПЪРВА СТЪПКА

Продажбената комуникация

Планиране и подготовка на посещението

ВТОРА СЪПКА

Разработка на клиентите

ТРЕТА СТЪПКА

Установяване на потребностите на клиентите

ЧЕТВЪРТА СТЪПКА

Разработване на дългосрочен стратегически план за работа с отделните клиенти

ПЕТА СТЪПКА

Продажба на плана (аргументация)

ШЕСТА СТЪПКА

Приключване на продажбата

СЕДМА СТЪПКА

Преценка след посещението

Допълнителна информация за обучението :

1.. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада"

2.. Общо часове: 14 астрономически часа

3.. Дати на провеждане: 15-16.01.2005 г.

4.. Група: до 15 участници

5.. Тренер: Орлин Митушев

6.. Цена: 230 лева, без включен ДДС. Включва:

a.. Специфични материали за тренинга

b.. Мултимедийно-интерактивно обучение

c.. Сертификати за обучението

d.. Техническо оборудване и зала

e.. Кафе-паузи

За повече информация и записване:

02/ 979 17 41

или на email: office@diterambconsult.com

online записване: http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=12&date=2005-01-15

 
Публикувана 11 Януари 2005 г. 16:01:56
 



Новини

21 Юни 2017
Покана за участие при преференциални условия в Международното изложение за хранителни продукти и напитки „Annapoorna World of Food India"
още...
21 Юни 2017
НСИ: Разходите на работодателите за труд нарастват с 10%
още...
21 Юни 2017
България е на предпоследно място в Европейски сравнителен анализ на иновациите за 2017 г
още...
21 Юни 2017
Безплатни обучения за онлайн търговия организира ИАНМСП из страната
още...
20 Юни 2017
Патентно ведомство ще извършва 19 административни услуги безплатно
още...

Още новини