Семинар на тема: "Манипулиране на потребителското поведение", 29 - 30 януари 2005 г., София

21 стъпки за овладяване психологията на рекламното въздействие - МОДУЛ 1

КАК ДА НАПРАВИМ НАЙ-ДОБРАТА РЕКЛАМА?

Наясно ли сме с психологическите механизми на успешното и…сякаш незабележимо рекламно въздействие върху мнението, решенията и действията на НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО ПОТРЕБИТЕЛЯ ?

Каним Ви на семинара МАНИПУЛИРАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ, който ще Ви даде отговори на следните въпроси (а и на още много други):

Ø Как да изработим най-ЕФЕКТНИТЕ реклами

Ø Как да изработим най-ЕФИКАСНИТЕ реклами

Ø Как да изработим най-ЕФЕКТИВНИТЕ реклами

Ø Как точно работи една реклама?

Ø Как да постигнем желаните реакции на потребителите

Ø Как да избегнем нежеланите реакции на потребителите

Ø Какво е необходимо да знаем и умеем, за да я направим още по-Ефективна?

Ø Какво е необходимо да знаем и умеем, за да я направим още по-Въздействаща?

Ø Как чрез рекламата да обвържете още по-силно съществуващите и бъдещите клиенти

Ø Как да повишим ефекта на рекламата върху пазарното поведение на потребителите

Ø Как работи психологическото въздействие на рекламата върху потребителското поведение

Ø Какво е необходимо да знаем и направим преди изработването на всяка реклама

Водещ: Пламен Димитров

Ø Обучил е близо 10 000 мениджъри, търговци, обслужващ персонал от всички организационни нива в над 700 тренинг-обучения, семинари, фокус-групи

Ø Практикуващ бизнес-психолог с повече от 17 годишен опит в американски и международни стопански и неправителствени организации

Ø Професионален опит като консултант и тренер в областта на организационното развитие на редица водещи европейски и български компании в България, USA, Обединеното Кралство, Русия, Унгария, Полша, Украйна, Македония и др.

Ø Автор на книги и статии по организационно развитие, участва като психолог в дебати в национални телевизии по актуални теми

Ø Председател на Дружество на психолозите в България, член на американската мрежа за организационно развитие

ПРОГРАМА :

СТЪПКА 1 : Психология на рекламните въздействия: митове, механизми и междинни променливи.

СТЪПКА 2 : Психология на представите и конструиране на действителността.

СТЪПКА 3 : Подпрагови въздействия и популярен комформизъм. Архетипове.

СТЪПКА 4 : Психодинамично моделиране на системата от преки и непреки послания.

СТЪПКА 5 : Работата с незабележимите символи, неосъзнаваните фетиши
и проекции, маркери и самоизпълняващи се пророчества на
идентичността в потребителското съзнание и..подсъзнателно

СТЪПКА 6 : Социално учене чрез виртуален опит и заместващи преживявания на притежаването и потреблението на рекламираните продукти и услуги

СТЪПКА 7 : Призиви, напомняния и награди или… как работи съблазняването.

СТЪПКА 8 : Ритуали, табута и защитни функции в рекламната транзакция.

СТЪПКИ 9-21 - Втори Модул

Допълнителна информация за обучението :

1.. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада", SKY BAR

2.. Общо часове: 14 астрономически часа

3.. Дати на провеждане: 29-30.01.2005 г.

4.. Група: до 15 участници

5.. Тренер: Пламен Димитров

6.. Цена: 250 лева, без включен ДДС. Включва:

a.. Специфични материали за тренинга

b.. Мултимедийно-интерактивно обучение

c.. Сертификати за обучението

d.. Техническо оборудване и зала

e.. Кафе-паузи

За записване и повече информация:

02/ 979 17 41

или на email: office@diterambconsult.com

online записване: http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=23&date=2005-01-29

 
Публикувана 18 Януари 2005 г. 15:01:09
 



Новини

20 Октомври 2017
Българо-унгарски бизнес форум на 3 ноември 2017 г., Гранд Хотел София
още...
20 Октомври 2017
Бизнес форум в периода 8 – 10 ноември 2017 г. в гр. Минск, Беларус
още...
19 Октомври 2017
Проект на Закон за изменение и допълнение на Наказателния кодекс
още...
19 Октомври 2017
Нова групажна линия на фирма MW Logistica свързва България и Франция
още...
19 Октомври 2017
Иновационен форум 26-29 ноември 2017 г, гр. Братислава, Словакия
още...

Още новини