Семинар на тема: "Манипулиране на потребителското поведение", 29 - 30 януари 2005 г., София

21 стъпки за овладяване психологията на рекламното въздействие - МОДУЛ 1

КАК ДА НАПРАВИМ НАЙ-ДОБРАТА РЕКЛАМА?

Наясно ли сме с психологическите механизми на успешното и…сякаш незабележимо рекламно въздействие върху мнението, решенията и действията на НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО ПОТРЕБИТЕЛЯ ?

Каним Ви на семинара МАНИПУЛИРАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ, който ще Ви даде отговори на следните въпроси (а и на още много други):

Ø Как да изработим най-ЕФЕКТНИТЕ реклами

Ø Как да изработим най-ЕФИКАСНИТЕ реклами

Ø Как да изработим най-ЕФЕКТИВНИТЕ реклами

Ø Как точно работи една реклама?

Ø Как да постигнем желаните реакции на потребителите

Ø Как да избегнем нежеланите реакции на потребителите

Ø Какво е необходимо да знаем и умеем, за да я направим още по-Ефективна?

Ø Какво е необходимо да знаем и умеем, за да я направим още по-Въздействаща?

Ø Как чрез рекламата да обвържете още по-силно съществуващите и бъдещите клиенти

Ø Как да повишим ефекта на рекламата върху пазарното поведение на потребителите

Ø Как работи психологическото въздействие на рекламата върху потребителското поведение

Ø Какво е необходимо да знаем и направим преди изработването на всяка реклама

Водещ: Пламен Димитров

Ø Обучил е близо 10 000 мениджъри, търговци, обслужващ персонал от всички организационни нива в над 700 тренинг-обучения, семинари, фокус-групи

Ø Практикуващ бизнес-психолог с повече от 17 годишен опит в американски и международни стопански и неправителствени организации

Ø Професионален опит като консултант и тренер в областта на организационното развитие на редица водещи европейски и български компании в България, USA, Обединеното Кралство, Русия, Унгария, Полша, Украйна, Македония и др.

Ø Автор на книги и статии по организационно развитие, участва като психолог в дебати в национални телевизии по актуални теми

Ø Председател на Дружество на психолозите в България, член на американската мрежа за организационно развитие

ПРОГРАМА :

СТЪПКА 1 : Психология на рекламните въздействия: митове, механизми и междинни променливи.

СТЪПКА 2 : Психология на представите и конструиране на действителността.

СТЪПКА 3 : Подпрагови въздействия и популярен комформизъм. Архетипове.

СТЪПКА 4 : Психодинамично моделиране на системата от преки и непреки послания.

СТЪПКА 5 : Работата с незабележимите символи, неосъзнаваните фетиши
и проекции, маркери и самоизпълняващи се пророчества на
идентичността в потребителското съзнание и..подсъзнателно

СТЪПКА 6 : Социално учене чрез виртуален опит и заместващи преживявания на притежаването и потреблението на рекламираните продукти и услуги

СТЪПКА 7 : Призиви, напомняния и награди или… как работи съблазняването.

СТЪПКА 8 : Ритуали, табута и защитни функции в рекламната транзакция.

СТЪПКИ 9-21 - Втори Модул

Допълнителна информация за обучението :

1.. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада", SKY BAR

2.. Общо часове: 14 астрономически часа

3.. Дати на провеждане: 29-30.01.2005 г.

4.. Група: до 15 участници

5.. Тренер: Пламен Димитров

6.. Цена: 250 лева, без включен ДДС. Включва:

a.. Специфични материали за тренинга

b.. Мултимедийно-интерактивно обучение

c.. Сертификати за обучението

d.. Техническо оборудване и зала

e.. Кафе-паузи

За записване и повече информация:

02/ 979 17 41

или на email: office@diterambconsult.com

online записване: http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=23&date=2005-01-29

 
Публикувана 18 Януари 2005 г. 15:01:09
 



Новини

25 Април 2017
Инфоцентърът на НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
25 Април 2017
НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...
20 Април 2017
Бюрата по труда стартираха процедури за кандидатстване на работодатели за преференции по програми и мерки за заетост и обучение на безработни
още...

Още новини