Семинар на тема: "Манипулиране на потребителското поведение", 29 - 30 януари 2005 г., София

21 стъпки за овладяване психологията на рекламното въздействие - МОДУЛ 1

КАК ДА НАПРАВИМ НАЙ-ДОБРАТА РЕКЛАМА?

Наясно ли сме с психологическите механизми на успешното и…сякаш незабележимо рекламно въздействие върху мнението, решенията и действията на НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО ПОТРЕБИТЕЛЯ ?

Каним Ви на семинара МАНИПУЛИРАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ, който ще Ви даде отговори на следните въпроси (а и на още много други):

Ø Как да изработим най-ЕФЕКТНИТЕ реклами

Ø Как да изработим най-ЕФИКАСНИТЕ реклами

Ø Как да изработим най-ЕФЕКТИВНИТЕ реклами

Ø Как точно работи една реклама?

Ø Как да постигнем желаните реакции на потребителите

Ø Как да избегнем нежеланите реакции на потребителите

Ø Какво е необходимо да знаем и умеем, за да я направим още по-Ефективна?

Ø Какво е необходимо да знаем и умеем, за да я направим още по-Въздействаща?

Ø Как чрез рекламата да обвържете още по-силно съществуващите и бъдещите клиенти

Ø Как да повишим ефекта на рекламата върху пазарното поведение на потребителите

Ø Как работи психологическото въздействие на рекламата върху потребителското поведение

Ø Какво е необходимо да знаем и направим преди изработването на всяка реклама

Водещ: Пламен Димитров

Ø Обучил е близо 10 000 мениджъри, търговци, обслужващ персонал от всички организационни нива в над 700 тренинг-обучения, семинари, фокус-групи

Ø Практикуващ бизнес-психолог с повече от 17 годишен опит в американски и международни стопански и неправителствени организации

Ø Професионален опит като консултант и тренер в областта на организационното развитие на редица водещи европейски и български компании в България, USA, Обединеното Кралство, Русия, Унгария, Полша, Украйна, Македония и др.

Ø Автор на книги и статии по организационно развитие, участва като психолог в дебати в национални телевизии по актуални теми

Ø Председател на Дружество на психолозите в България, член на американската мрежа за организационно развитие

ПРОГРАМА :

СТЪПКА 1 : Психология на рекламните въздействия: митове, механизми и междинни променливи.

СТЪПКА 2 : Психология на представите и конструиране на действителността.

СТЪПКА 3 : Подпрагови въздействия и популярен комформизъм. Архетипове.

СТЪПКА 4 : Психодинамично моделиране на системата от преки и непреки послания.

СТЪПКА 5 : Работата с незабележимите символи, неосъзнаваните фетиши
и проекции, маркери и самоизпълняващи се пророчества на
идентичността в потребителското съзнание и..подсъзнателно

СТЪПКА 6 : Социално учене чрез виртуален опит и заместващи преживявания на притежаването и потреблението на рекламираните продукти и услуги

СТЪПКА 7 : Призиви, напомняния и награди или… как работи съблазняването.

СТЪПКА 8 : Ритуали, табута и защитни функции в рекламната транзакция.

СТЪПКИ 9-21 - Втори Модул

Допълнителна информация за обучението :

1.. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада", SKY BAR

2.. Общо часове: 14 астрономически часа

3.. Дати на провеждане: 29-30.01.2005 г.

4.. Група: до 15 участници

5.. Тренер: Пламен Димитров

6.. Цена: 250 лева, без включен ДДС. Включва:

a.. Специфични материали за тренинга

b.. Мултимедийно-интерактивно обучение

c.. Сертификати за обучението

d.. Техническо оборудване и зала

e.. Кафе-паузи

За записване и повече информация:

02/ 979 17 41

или на email: office@diterambconsult.com

online записване: http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=23&date=2005-01-29

 
Публикувана 18 Януари 2005 г. 15:01:09
 



Новини

19 Април 2018
Състезание „Green Talents 2018“ стартира
още...
13 Март 2018
Корпоративните декларации се подават само по електронен път
още...
13 Март 2018
Два дни за фирмите да подадат в НАП данни за платени доходи на физически лица
още...
28 Февруари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България – Катар
още...
21 Февруари 2018
Национални дни на кариерата- 2018
още...

Още новини