Семинар на тема: Успешните презентации "как да накараме хората да ни разберат и запомнят”, техниките на ефективните и печеливши презентации, 05-06.03.2005, София

РТИК има удоволствието да Ви уведоми за поредния семинар, който организират "Дитерамб Консулт" ООД - София.

На семинара ще научите:
- Как да подготвите и структурирате Вашата презентация ?
- Как да направите силна, стегната, ефективна и интересна презентация ?
- Как да направите силно първо впечатление и внушителен финал ?
- Какво е човешката комуникация ?
- Какво са вербалната и невербална комуникация ?
- Как да преодолеете притеснението си преди презентация; техники за редуциране на стреса ?
- Как да управлявате времето по време на своята презентация ?
- Как да привличате и задържате вниманието на вашата аудитория; да я съблазните и спечелите доверието й ?
- Как да задавате ефективно въпроси и да отговаряте на трудни клиенти ?
- Как да използвате визуалните инструменти—снимки, каталози, мостри, демонстрации ?

Водещ: Д-р Джакомо Католине
- Притежава Докторска степен по психология и междукултурни комуникации от Харвардски Университет
- Международен консултант по организационно развитие с над 10 години консултантски опит в страни от Европа, Африка, Азия и Латинска Америка. От 5 години работи и в България.
- Води тренинг — обучения по: “Изграждане на екипи”, “Лидерство”, “Мотивация”, “Делегиране и развиване на мениджърските умения”, “Междуличностни и Вътрешноорганизационни комуникации”, “Управление на времето и стреса”, “Тренинг за тренинг — водещи”, “Управление на човешките ресурси”
- Води тренинги на английски, френски, италиански, испански, руски и български език

Ден първи
9.00 - 9.15 — Откриване на тренинга, въвеждане в целите, методите и тренерите
9.15 - 9.30 — Размразяващи упражнения — представяне на участниците
9.30 - 10.45 — Индивидуални презентации на продукт, услуга или идея на всеки от участниците; обратна връзка
10.45 - 11.00 — Кафе пауза
11.00 - 13.00 — Най-важните елементи на презентацията
- Какво е човешката комуникация — нива на индивидуалност; айсбергът в комуникациите; недоразуменията в разбирането; как влияят възприятията; защо хората действително спират да общуват; важността на активното слушане; използването на думите, интонацията, езика на тялото, контакта с очи, жестовете
- Как да разбирате аудиторията — нейните реакции, възприятия, нужди
- Как да предизвикате необходимост у аудиторията от вашия продукт, услуга, идея
- Как да привлечете и задържите вниманието на аудиторията; да съблазните клиента и да спечелите доверието му
13.00 - 14.00 — Обедна почивка
14.00 - 16.00 — Упражнение — подготовка на специфични презентации по избрана или определена от тренерите тема (работа в малки групи или по двойки); Обратна връзка от тренерите и аудиторията, дискусия
16.00 - 16.15 — Кафе пауза
16.15 - 17.30 — Дискусия и презентационен материал
- Как да подготвите и структурирате презентацията си
- Как да направите презентацията си силна, конкретизирана, ефективна и интересна
- Как да направите силно първо впечатление и внушителен финал
Ден втори
9.30 - 10.30 — Идентифициране и разбиране на притеснението в презентирането пред публика или клиенти;
Как да победите страховете си преди презентация
10.30 - 12.00 — Психодрама — техника за освобождаване от бариерите, притесненията и подсъзнателните пречки; изиграване на притесненията и емоциите
12.00 - 13.00 — Редуциране на стреса и техники за управлението му (релаксация, дишане, медитация, концентриране)
13.00 - 13.45 — Обедна почивка
13.45 - 14.15 — Техники за управление на времето и подреждане на целите;SMART правилата
14.15 - 16.15 — Ролеви игри с видео запис на индивидуални презентации
16.15 - 17.00 — Преглед на видеоматериала — коментиране, дискутиране и обратна връзка
17.00 - 17.15 — Обсъждане на ново-усвоените техниките и уменията; Закриване на тренинга

Допълнителна информация за обучението :
1. Място на провеждане: гр. София, х-л "Триада"
2. Общо часове: 14 астрономически часа
3. Дати на провеждане: 05-06.03.2005 г.
4. Група: до 15 участници
5. Тренер: Д-р Джакомо Католине
6. Цена: 350 лева, без включен ДДС и включва:

a. Специфични материали за тренинга,

b.Мултимедийно-интерактивно обучение, c.. Сертификати за обучението,

d. Техническо оборудване и зала,

e. Кафе-паузи


За записване и повече информация: 02/ 979 17 41 и от 01.03.2005: 02/ 971 20 25, или на email: office@diterambconsult.com

online записване : http://www.diterambconsult.com/index.php?page=15.0&lang=1&edu=10&date=2005-03-05

Нашата интeрнeт страница:www.diterambconsult.com

 
Публикувана 22 Февруари 2005 г. 17:02:01
 



Новини

25 Април 2017
Инфоцентърът на НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
25 Април 2017
НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...
20 Април 2017
Бюрата по труда стартираха процедури за кандидатстване на работодатели за преференции по програми и мерки за заетост и обучение на безработни
още...

Още новини