Как да изграждаме доверие във време на промени?

Отговорът от Ким Мьолер, управляващ директор на „Оксфорд Лийдършип”

„Доверието в една компания е изключително важно и има финансови доказателства за това”, категоричен е управляващият директор на „Оксфорд Лийдършип” Ким Мьолер.

Той потвърди тезата си с цифри по време на HR форума под наслов „Мотивация без пари — мисията възможна“, организиран от Капитал Кариери и Българската асоциация по управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР). Ким Мьолер откри конференцията с презентация на тема: „Изграждане на организационно доверие във време на промени”.


Пред българските мениджъри и HR специалисти той разкри как можем да изградим доверие, дори и в трудна икономическа ситуация. По думите му мениджърите на компании трябва да демонстрират всекидневно признанието си пред служителите и по-често да казват: „Благодаря”. За да се чувстват хората, уважавани и мотивирани, то те трябва да имат възможности за кариерно развитие. И подчерта, че не увеличението на възнаграждението прави човек щастлив, а усещането му, че заплата, която получава, е справедлива.


Ким Мьолер обясни и защо е важно доверието да бъде измервано и обясни как в действителност се прави това. Сред най-важните критерии са — вярват ли служителите на ръководителите си, има ли приятелско отношение и подкрепа в екипа, чувстват ли се хората горди от работата си и имат ли шансове за развитие на кариерата. В края на своята презентация управляващият директор на "Оксфорд Лийдършип" препоръча на присъстващите да успеят да убедят хората в организацията, че те наистина са най-ценният ресурс в компанията. Да успеят да ги накарат да се чувстват така, а не да го повтарят само на думи.

Д-р Ким Мьолер е управляващт директор на "Оксфорд Лийдършип" в Дания и председател на "Оксфорд Груп". Той е високо уважаван стратег и изследовател, работил за копенхагенското Бизнес училище. Известен е със своето основополагащо изследване върху иновацията и корпоративната социална отговорност, както и с изследването, свързано с конкурентното предимство на нациите, проведено заедно с професора от Харвард д-р Майкъл Портър.

Основната концепция в консултантската практика на д-р Мьолер е изграждането на доверие: доверие между мениджмънта и персонала, което да подобри изпълнението и удовлетвореността на служителите; доверие между компаниите и стейкхолдърите, което да съдейства за устойчивото развитие на областите и държавите. Той е автор на редица бестселъри, посветени на иновацията в обществото, и е търсен презентатор на международни конференции.


Презентациите можете да видите на адрес: http://www.jobs.bg/hc/analytics/1469

Human Capital - издание за мениджмънт и кариера, част от JOBS.BG

 
Публикувана 19 Ноември 2010 г. 10:11:24
 



Новини

05 Декември 2017
Регионални профили: показатели за развитие 2017
още...
17 Ноември 2017
Уебинар „Пазарни възможности за европейския земеделски бизнес, в контекста на Споразумението за свободна търговия ЕС–Япония”
още...
10 Ноември 2017
Българо-турски агробизнес форум
още...
09 Ноември 2017
Предложени са промени в Закона за туризма
още...
09 Ноември 2017
БТПП издава сертификати на класираните фирми в ТОП 100 и ТОП 1500+
още...

Още новини