Бенефициентите по оперативните програми са с осигурен достъп до Регистъра на минималните помощи

Министерството на финансите реализира нов модул към съществуващия „Регистър на минималните помощи", който е създаден, за да подпомогне дейността на администраторите на минимални помощи, Управляващите органи по оперативните програми на ЕС и всички бенефициенти, получаващи минимални помощи. Новият модул към Регистъра дава възможност на всеки бенефициент да направи сам - бързо и безплатно - електронна справка за получените от него минимални помощи за 3-годишен период с въвеждането единствено на идентификационния номер (БУЛСТАТ) на представляваното от него предприятие. Модулът е достъпен на адрес: http://minimis.minfin.bg/.

Актуалността на информацията, която се съдържа в неофициалния Регистър, се определя единствено от бързината, с която администраторите на помощи въвеждат и обновяват данните в него. Те са актуални към датата на проверката.

Министерството на финансите напомня, че администраторите на минимални помощи носят законова отговорност за въвеждането на данните в информационната система като максималният срок е 3 дни от датата на предоставянето на всяка една минимална помощ.

Министерството на финансите създаде „Регистъра за минимални помощи", за да се улесни изпълнението на задължението на България при поискване от Европейската комисия в рамките на 20 дни да бъде предоставена наличната информация относно минималните помощи.

Инфобизнес бр. 23/2011

 
Публикувана 10 Юни 2011 г. 16:06:05
 



Новини

15 Август 2017
Mеждународно изложение „Marketplace Austria Food 2017"
още...
10 Август 2017
„Развитие на социалното предприемачество” - отново обявена процедура за подбор на проекти
още...
07 Август 2017
Осигуровки на работещи в чужбина
още...
02 Август 2017
Здравни осигуровки на студенти в чужбина
още...
24 Юли 2017
РТИК съдейства в изпълнението на проект Heritage for RO-BG Economy
още...

Още новини