Бенефициентите по оперативните програми са с осигурен достъп до Регистъра на минималните помощи

Министерството на финансите реализира нов модул към съществуващия „Регистър на минималните помощи", който е създаден, за да подпомогне дейността на администраторите на минимални помощи, Управляващите органи по оперативните програми на ЕС и всички бенефициенти, получаващи минимални помощи. Новият модул към Регистъра дава възможност на всеки бенефициент да направи сам - бързо и безплатно - електронна справка за получените от него минимални помощи за 3-годишен период с въвеждането единствено на идентификационния номер (БУЛСТАТ) на представляваното от него предприятие. Модулът е достъпен на адрес: http://minimis.minfin.bg/.

Актуалността на информацията, която се съдържа в неофициалния Регистър, се определя единствено от бързината, с която администраторите на помощи въвеждат и обновяват данните в него. Те са актуални към датата на проверката.

Министерството на финансите напомня, че администраторите на минимални помощи носят законова отговорност за въвеждането на данните в информационната система като максималният срок е 3 дни от датата на предоставянето на всяка една минимална помощ.

Министерството на финансите създаде „Регистъра за минимални помощи", за да се улесни изпълнението на задължението на България при поискване от Европейската комисия в рамките на 20 дни да бъде предоставена наличната информация относно минималните помощи.

Инфобизнес бр. 23/2011

 
Публикувана 10 Юни 2011 г. 16:06:05
 



Новини

27 Юни 2017
БизнесПРО Форум: „Директни програми за финансиране от ЕС“, 4 юли 2017 г.
още...
27 Юни 2017
Режимите в екологията за малките и средни фирми ще бъдат облекчени
още...
27 Юни 2017
Агенцията по обществени поръчки публикува за обществено обсъждане проекти на типови документи
още...
27 Юни 2017
НАП връчва документи по електронен път
още...
21 Юни 2017
Покана за участие при преференциални условия в Международното изложение за хранителни продукти и напитки „Annapoorna World of Food India"
още...

Още новини