Бенефициентите по оперативните програми са с осигурен достъп до Регистъра на минималните помощи

Министерството на финансите реализира нов модул към съществуващия „Регистър на минималните помощи", който е създаден, за да подпомогне дейността на администраторите на минимални помощи, Управляващите органи по оперативните програми на ЕС и всички бенефициенти, получаващи минимални помощи. Новият модул към Регистъра дава възможност на всеки бенефициент да направи сам - бързо и безплатно - електронна справка за получените от него минимални помощи за 3-годишен период с въвеждането единствено на идентификационния номер (БУЛСТАТ) на представляваното от него предприятие. Модулът е достъпен на адрес: http://minimis.minfin.bg/.

Актуалността на информацията, която се съдържа в неофициалния Регистър, се определя единствено от бързината, с която администраторите на помощи въвеждат и обновяват данните в него. Те са актуални към датата на проверката.

Министерството на финансите напомня, че администраторите на минимални помощи носят законова отговорност за въвеждането на данните в информационната система като максималният срок е 3 дни от датата на предоставянето на всяка една минимална помощ.

Министерството на финансите създаде „Регистъра за минимални помощи", за да се улесни изпълнението на задължението на България при поискване от Европейската комисия в рамките на 20 дни да бъде предоставена наличната информация относно минималните помощи.

Инфобизнес бр. 23/2011

 
Публикувана 10 Юни 2011 г. 16:06:05
 



Новини

19 Април 2018
Състезание „Green Talents 2018“ стартира
още...
13 Март 2018
Корпоративните декларации се подават само по електронен път
още...
13 Март 2018
Два дни за фирмите да подадат в НАП данни за платени доходи на физически лица
още...
28 Февруари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България – Катар
още...
21 Февруари 2018
Национални дни на кариерата- 2018
още...

Още новини