Във всеки провал има скрита поука

В много компании хората толкова се страхуват от неуспеха, че никога не поемат рискове. А щом никога не поемат рискове, никога не откриват нови неща. А след като никога не откриват нови неща, те прекарват живота си в тесния кръг на удобството и ден след ден вършат едно и също с едни и същи хора по един и същи начин. Те не осъзнават, че провалът е съществена час от успеха. Той е този, който ни води към мъдрост и благополучие.  В „Уроци по лидерство от монаха, който продаде своето ферари“ Робин Шарма разказва следната история:
     „Един млад мениджър в американската авиокомпании Southwest Airlines предложил нова смела идея. Идеята се оказала пълен провал, но той получил повишение. Мениджърът предложил услуга за доставка на пратки – новата услуга трябвало да увеличи приходите с 50%. Президентът лично одобрил програмата и компанията похарчила значителни суми за реклама и подготовка на новата операция. За нещастие не се явили никакви клиенти. Директорите обаче разбрали, че макар поемането на големи рискове да е необходимо за масирания успех, то понякога може да доведе до големи провали. То просто е част от присъщите разходи на бизнеса. Директорите се уверили, че всички са научили този урок и продължили напред. Като не уволнили мениджъра, те изпратили ясен сигнал, че иновациите и предприемчивостта се ценят“.

Когато някой опита нещо и се провали, той просто се научава как да успее.

Източник:  Седмичен бюлетин на Economy.bg

 
Публикувана 2 Август 2013 г. 11:08:23
 



Новини

16 Януари 2018
Второ издание на Празник на розата- гр. Ханой, Виетнам, 8 – 11 март 2018 г.
още...
15 Януари 2018
РЕГИСТРАЦИЯ И ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ НА ИКОНОМИЧЕСКИ ОПЕРАТОР
още...
05 Декември 2017
Регионални профили: показатели за развитие 2017
още...
17 Ноември 2017
Уебинар „Пазарни възможности за европейския земеделски бизнес, в контекста на Споразумението за свободна търговия ЕС–Япония”
още...
10 Ноември 2017
Българо-турски агробизнес форум
още...

Още новини