7 начина да изградите здрави бизнес взаимоотношения

Забелязали ли сте, че успелите хора лесно създават контакти? Или че успяват да спечелят помощ и съпричастност за проектите си, независимо от начинанието? Може би ви се струва, че те са по-уверени и изтънчени от останалите, но истината е, че следват един прост модел на поведение, който им помага да създадат трайни и лоялни професионални взаимоотношения. Ето кои са 7-те характерни черти на успелите хора, които им помагат да постигнат това.

1. Толерантни са към хората от всяко стъпало в йерархията

Уважението към колегите и служителите, независимо от техния пост, не само е правилно, то разширява мрежата от професионални контакти. Признавайте приноса на всеки член на персонала, защото успехът на една организация зависи от всички.

2. Предлагат помощ, без да са им я поискали

Успелите хора не чакат да бъдат помолени. Те дават информация веднага щом разберат, че някой се нуждае от такава. Изпращат статии, назовават добър водопроводчик, пишат препоръки на колегите си, намират ментори за новонаетите кадри.

3. Коректни са

Всички правим грешки. Тогава с какво са по-различни успелите хора? Те не чакат да ги изловят; честни и открити са за грешките и решенията си.

4. Жертват се за екипа

Истинският лидер няма да прехвърли вината върху свой колега или друг член на персонала. Той ще се намеси, когато е необходимо, и ще поеме отговорността за дадена грешка.

5. Искат мнения и рецензии

Питайки някого за неговата перспектива, показвате, че цените опита и интелекта на този човек. Освен това значи, че сте готови да изслушате дори онези, които може да не са съгласни с вас по основателни причини, които обаче вие да не сте обмислили.

6. Свързват хората

Успелите хора щедро помагат на другите в създаването на контакти. Една от ползите на голямата мрежа от познанства е, че тя ви помага да опознаете всякакви хора, а след това и да ги запознавате помежду им.

7. Те са истински вежливи и внимателни

Те честитят и оценяват чуждите постижения, редовно изпращат и-мейли, за да поддържат връзка с контактите си, изпращат подаръци, помнят важните дни и искрено се радват на чуждите успехи.

Истинският успех е невъзможен, ако не изградите и поддържате истински връзки. Когато се отнасяте към колегите си с уважение, ще бъдете възнаградени както в професионален, така и в личен план.

 

Източник сп. Мениджър

 
Публикувана 13 Януари 2015 г. 14:01:57
 



Новини

25 Април 2017
Инфоцентърът на НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
25 Април 2017
НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...
20 Април 2017
Бюрата по труда стартираха процедури за кандидатстване на работодатели за преференции по програми и мерки за заетост и обучение на безработни
още...

Още новини