ЕС създаде портал за онлайн жалби за стоки и услуги, закупени по интернет

ЕС създаде интернет сайт за подаване на жалби в помощ на потребителите. Сайтът може да бъде използван, за подаване на жалба относно стоки или услуги, които са закупени по интернет, като се намери неутрална трета страна („орган за решаване на спорове“), която да разгледа спора.

В някои страни търговците също могат да подават жалби срещу потребители.

Всички изброени на уебсайта органи за решаване на спорове са проверени, дали отговарят на необходимите стандарти, и са регистрирани от властите в съответната държава.

Онлайн решаване на спорове

 
Публикувана: 20 Май 2016 г. 9:05:52
 



Новини

29 Март 2017
Великобритания излиза от ЕС: как ще протекат преговорите
още...
29 Март 2017
Китай стартира електронна страница на инициативата “Един пояс, един път”
още...
29 Март 2017
България ще подпише Споразумение с Малта за продажба на емисии
още...
29 Март 2017
Инвестиции за над 25 млн. евро подкрепиха устойчивия бизнес у нас
още...
29 Март 2017
МОН и CEDEFOP ще проучват търсените умения на трудовия пазар
още...

Още новини