ЕС създаде портал за онлайн жалби за стоки и услуги, закупени по интернет

ЕС създаде интернет сайт за подаване на жалби в помощ на потребителите. Сайтът може да бъде използван, за подаване на жалба относно стоки или услуги, които са закупени по интернет, като се намери неутрална трета страна („орган за решаване на спорове“), която да разгледа спора.

В някои страни търговците също могат да подават жалби срещу потребители.

Всички изброени на уебсайта органи за решаване на спорове са проверени, дали отговарят на необходимите стандарти, и са регистрирани от властите в съответната държава.

Онлайн решаване на спорове

 
Публикувана: 20 Май 2016 г. 9:05:52
 



Новини

13 Ноември 2018
НАП напомня за модификация или подмяна на фискалните устройства на регистрираните по ДДС фирми
още...
13 Ноември 2018
БТПП организира дискусионен форум "Дигитални предизвикателства пред съвременните компании"
още...
25 Октомври 2018
БТПП организира индивидуални срещи със собственика на фирма Sellmark
още...
25 Октомври 2018
Наближава крайният срок за деклариране на дължимият авансов данък върху ДФЛ
още...
23 Октомври 2018
Посолството на Казахстан в София и БТПП организират информационна презентация
още...

Още новини