ЕС създаде портал за онлайн жалби за стоки и услуги, закупени по интернет

ЕС създаде интернет сайт за подаване на жалби в помощ на потребителите. Сайтът може да бъде използван, за подаване на жалба относно стоки или услуги, които са закупени по интернет, като се намери неутрална трета страна („орган за решаване на спорове“), която да разгледа спора.

В някои страни търговците също могат да подават жалби срещу потребители.

Всички изброени на уебсайта органи за решаване на спорове са проверени, дали отговарят на необходимите стандарти, и са регистрирани от властите в съответната държава.

Онлайн решаване на спорове

 
Публикувана: 20 Май 2016 г. 9:05:52
 



Новини

19 Октомври 2017
Проект на Закон за изменение и допълнение на Наказателния кодекс
още...
19 Октомври 2017
Нова групажна линия на фирма MW Logistica свързва България и Франция
още...
19 Октомври 2017
Иновационен форум 26-29 ноември 2017 г, гр. Братислава, Словакия
още...
18 Октомври 2017
Представяне на "Глобалните икономически тенденции, перспективите за отношенията Япония-ЕС и значението им за България" - 24 октомври 2017г, София
още...
18 Октомври 2017
Семинар за възможности за кандидатстване по „Хоризонт 2020"
още...

Още новини