ЕС създаде портал за онлайн жалби за стоки и услуги, закупени по интернет

ЕС създаде интернет сайт за подаване на жалби в помощ на потребителите. Сайтът може да бъде използван, за подаване на жалба относно стоки или услуги, които са закупени по интернет, като се намери неутрална трета страна („орган за решаване на спорове“), която да разгледа спора.

В някои страни търговците също могат да подават жалби срещу потребители.

Всички изброени на уебсайта органи за решаване на спорове са проверени, дали отговарят на необходимите стандарти, и са регистрирани от властите в съответната държава.

Онлайн решаване на спорове

 
Публикувана: 20 Май 2016 г. 9:05:52
 



Новини

05 Декември 2017
Регионални профили: показатели за развитие 2017
още...
17 Ноември 2017
Уебинар „Пазарни възможности за европейския земеделски бизнес, в контекста на Споразумението за свободна търговия ЕС–Япония”
още...
10 Ноември 2017
Българо-турски агробизнес форум
още...
09 Ноември 2017
Предложени са промени в Закона за туризма
още...
09 Ноември 2017
БТПП издава сертификати на класираните фирми в ТОП 100 и ТОП 1500+
още...

Още новини