ЕС създаде портал за онлайн жалби за стоки и услуги, закупени по интернет

ЕС създаде интернет сайт за подаване на жалби в помощ на потребителите. Сайтът може да бъде използван, за подаване на жалба относно стоки или услуги, които са закупени по интернет, като се намери неутрална трета страна („орган за решаване на спорове“), която да разгледа спора.

В някои страни търговците също могат да подават жалби срещу потребители.

Всички изброени на уебсайта органи за решаване на спорове са проверени, дали отговарят на необходимите стандарти, и са регистрирани от властите в съответната държава.

Онлайн решаване на спорове

 
Публикувана: 20 Май 2016 г. 9:05:52
 



Новини

14 Януари 2019
Процедура "Подобряване на производствения капацитет в малките и средни предприятия" ще бъде представена на 16.01.2019г. в Русе
още...
14 Декември 2018
Бизнес делегация до Намибия, Мозамбик и Кения, 21-26 януари 2019
още...
13 Ноември 2018
НАП напомня за модификация или подмяна на фискалните устройства на регистрираните по ДДС фирми
още...
28 Февруари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България – Катар
още...
10 Ноември 2017
Българо-турски агробизнес форум
още...

Още новини