Семинар „Комуникация с клиенти или удоволствието да продавам“ Зала 2, х-л Плиска, София 22 – 23 Септември , 2005 | |
Русенската Търговско – Индустриална Камара Ви кани на двудневно обучение, което Ви дава възможност да усъвършенствате уменията си за продажби, да разбирате психологията на клиента и да адаптирате поведението си така, че да улесните вземането на решение за покупка. Ще се научите да задавате добрите въпроси, за да оцените нуждите на клиента и неговите притеснения, да използвате тази информация, за да предлагате решения и да се превърнете в консултант и ценен партньор за Вашите клиенти. Организатор е Вариант Б – Център за развитие на организациите.
Защо да участвам?
За мен ли е това обучение? Семинарът е подходящ за специалисти “Отдел Продажби”, специалисти маркетинг, фронт офиси, дистрибутори, специалисти “Отдел Обучение”. Дати на провеждане: 22-23.09. 2005, 9.30 – 17.30, хотел Плиска, София Такса участие: 140 лв при записване до 16. 09. 2005, 160 лв при записване след 16.09.2005
В цената са включени шест кафе – паузи, комплект работни материали. За записвания и повече информация е-mail: office@variantb.org Вариант Б, Елена Божинова |
|
Публикувана: | 24 Август 2005 г. 17:08:01 |