Обучение на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”

На 19 и 20 октомври 2006г. в София ще се проведе курс на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”. Курсът представя основните принципи и модели на организиране на Интернет рекламни кампании. Детайлно се представят най-разпространените рекламни форми, спецификите на различните Интернет медии, процесите на “творческо адаптиране”, “медия планиране” и продажби и наложените схеми за оценка на ефективност. Курсът е фокусиран върху най-добрите практики в България и е широко илюстриран със статистически данни от реални кампании. Използват се също данни за Интернет потреблението в България по TGI [http://www.tgisurveys.com], предоставени от Market Test.

Организатор на обучението е eFLAG Learning Solutions. Цена на участник: 150 евро (без ДДС)

За повече информация:
тел. (02) 9170 642 или 987 7913
e-mail: office@eflag.cc

 
Публикувана: 11 Октомври 2006 г. 11:10:00
 



Новини

29 Юни 2017
КАРИЕРА ЗА НОВА ЕRА - единствените кариерни дни в страната за млади и утвърдени учени
още...
28 Юни 2017
E&E Fashion: Education - Employment Partnership for VET in the fashion sector
още...
28 Юни 2017
ББР ще рефинансира микро заеми и лизинг по програма "Прогрес"
още...
28 Юни 2017
Покана за участие в бизнес делегация до Иран
още...
28 Юни 2017
Конкурс за наименование и графичен знак на интернет портал към проект АГОРАТЕКА
още...

Още новини