Обучение на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”

На 19 и 20 октомври 2006г. в София ще се проведе курс на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”. Курсът представя основните принципи и модели на организиране на Интернет рекламни кампании. Детайлно се представят най-разпространените рекламни форми, спецификите на различните Интернет медии, процесите на “творческо адаптиране”, “медия планиране” и продажби и наложените схеми за оценка на ефективност. Курсът е фокусиран върху най-добрите практики в България и е широко илюстриран със статистически данни от реални кампании. Използват се също данни за Интернет потреблението в България по TGI [http://www.tgisurveys.com], предоставени от Market Test.

Организатор на обучението е eFLAG Learning Solutions. Цена на участник: 150 евро (без ДДС)

За повече информация:
тел. (02) 9170 642 или 987 7913
e-mail: office@eflag.cc

 
Публикувана: 11 Октомври 2006 г. 11:10:00
 



Новини

25 Април 2017
Инфоцентърът на НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
25 Април 2017
НАП напомня, че наближава крайният срок за подаване данъчни декларации за доходите от нетрудова дейност
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...
20 Април 2017
Бюрата по труда стартираха процедури за кандидатстване на работодатели за преференции по програми и мерки за заетост и обучение на безработни
още...

Още новини