Обучение на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”

На 19 и 20 октомври 2006г. в София ще се проведе курс на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”. Курсът представя основните принципи и модели на организиране на Интернет рекламни кампании. Детайлно се представят най-разпространените рекламни форми, спецификите на различните Интернет медии, процесите на “творческо адаптиране”, “медия планиране” и продажби и наложените схеми за оценка на ефективност. Курсът е фокусиран върху най-добрите практики в България и е широко илюстриран със статистически данни от реални кампании. Използват се също данни за Интернет потреблението в България по TGI [http://www.tgisurveys.com], предоставени от Market Test.

Организатор на обучението е eFLAG Learning Solutions. Цена на участник: 150 евро (без ДДС)

За повече информация:
тел. (02) 9170 642 или 987 7913
e-mail: office@eflag.cc

 
Публикувана: 11 Октомври 2006 г. 11:10:00
 



Новини

17 Май 2017
Второ издание на Академия за социални предприемачи
още...
17 Май 2017
Национален конкурс за „Европейска награда за млади фермери” 2017 г.
още...
17 Май 2017
Състезание „Green Talents 2017“
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...

Още новини