Обучение на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”

На 19 и 20 октомври 2006г. в София ще се проведе курс на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”. Курсът представя основните принципи и модели на организиране на Интернет рекламни кампании. Детайлно се представят най-разпространените рекламни форми, спецификите на различните Интернет медии, процесите на “творческо адаптиране”, “медия планиране” и продажби и наложените схеми за оценка на ефективност. Курсът е фокусиран върху най-добрите практики в България и е широко илюстриран със статистически данни от реални кампании. Използват се също данни за Интернет потреблението в България по TGI [http://www.tgisurveys.com], предоставени от Market Test.

Организатор на обучението е eFLAG Learning Solutions. Цена на участник: 150 евро (без ДДС)

За повече информация:
тел. (02) 9170 642 или 987 7913
e-mail: office@eflag.cc

 
Публикувана: 11 Октомври 2006 г. 11:10:00
 



Новини

19 Април 2018
Състезание „Green Talents 2018“ стартира
още...
13 Март 2018
Корпоративните декларации се подават само по електронен път
още...
13 Март 2018
Два дни за фирмите да подадат в НАП данни за платени доходи на физически лица
още...
28 Февруари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България – Катар
още...
21 Февруари 2018
Национални дни на кариерата- 2018
още...

Още новини