Обучение на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”

На 19 и 20 октомври 2006г. в София ще се проведе курс на тема „Интернет реклама и маркетингови инструменти”. Курсът представя основните принципи и модели на организиране на Интернет рекламни кампании. Детайлно се представят най-разпространените рекламни форми, спецификите на различните Интернет медии, процесите на “творческо адаптиране”, “медия планиране” и продажби и наложените схеми за оценка на ефективност. Курсът е фокусиран върху най-добрите практики в България и е широко илюстриран със статистически данни от реални кампании. Използват се също данни за Интернет потреблението в България по TGI [http://www.tgisurveys.com], предоставени от Market Test.

Организатор на обучението е eFLAG Learning Solutions. Цена на участник: 150 евро (без ДДС)

За повече информация:
тел. (02) 9170 642 или 987 7913
e-mail: office@eflag.cc

 
Публикувана: 11 Октомври 2006 г. 11:10:00
 



Новини

20 Октомври 2017
Българо-унгарски бизнес форум на 3 ноември 2017 г., Гранд Хотел София
още...
20 Октомври 2017
Бизнес форум в периода 8 – 10 ноември 2017 г. в гр. Минск, Беларус
още...
19 Октомври 2017
Проект на Закон за изменение и допълнение на Наказателния кодекс
още...
19 Октомври 2017
Нова групажна линия на фирма MW Logistica свързва България и Франция
още...
19 Октомври 2017
Иновационен форум 26-29 ноември 2017 г, гр. Братислава, Словакия
още...

Още новини