ПСИХОЛОГИЯ НА КЛИЕНТА ОБУЧЕНИЕ- 28 И 29 МАРТ 2008

ПСИХОЛОГИЯ НА КЛИЕНТА -
Как потребителите на нашите продукти и услуги да бъдат най-добрият ни партньор?

Цел: По-добро и компетентно разбиране и тълкуване на психологията на клиента. Изграждане на умения за компетентна оценка на мотивацията на клиента и улесняване на процеса за вземане на решение за покупка. Превръщането на клиента в ценен партньор за Вашия бизнес.

Очаквани резултати: Развиване на умения за задаване на най-точните въпроси, за да оцените както нуждите, така и резервите на клиентите към Вашия продукт. Използване

на тази информация с цел максимално успешно представяне на Вашите услуги или продукти.

Участниците в тренинга ще научат повече за категориите на потребителскотоповедение, за компонентите в поведението на клиента, какво означава да познаваме своите клиенти и да управляваме клиента, без да го манипулираме. Ще бъдат разисквани етапите в процеса на купуване, как да се справяме с възраженията, как да се разискват цените — основното възражение на клиента, как да работим с трудни клиенти. Обучението ще фокусира вниманието на участниците към адаптивното продаване и матрицата на социалния стил. Ще се разгледат и алтернативни системи за практикуване на адаптивно продаване.

В края на тренинга участниците:

  • Ще задълбочат уменията си за изграждане на дългосрочни отношения с клиентите;
  • Ще се научат как да провокират и поддържат лоялно отношение на клиента към продукта/услугата.
  • Ще усъвършенстват уменията си за създаване на партньорски отношения с клиента, така че тези партньорски отношения да генерират възможно най-печелившите подходи както в позиционирането на пазара, така и в продаването.

Консултант: Диана Стефанова
Магистър по психология, консултант в областта на организационното развитие в бизнес сектора и в неправителствения сектор. Консултира организации от бизнес сектора и публичната администрация по въпроси, касаещи анализ наорганизационната среда и на работното място; модели и практики за подбор наперсонал и изграждане на системи за оценка на персонала. Член е на Световнатафедерация за психично здраве.

Дата: 28 и 29 март 2008г.
Място: Централ Хотел Форум, бул. "Цар Борис III" 41

За записване: БГБизнес ООД
тел.: 02/439 02 72
факс: 02/439 02 74
e-mail: office@bgbusiness.com
http://www.bgbusiness.com/consult/


 
Публикувана: 7 Март 2008 г. 9:03:13
 



Новини

13 Ноември 2018
НАП напомня за модификация или подмяна на фискалните устройства на регистрираните по ДДС фирми
още...
13 Ноември 2018
БТПП организира дискусионен форум "Дигитални предизвикателства пред съвременните компании"
още...
25 Октомври 2018
Наближава крайният срок за деклариране на дължимият авансов данък върху ДФЛ
още...
23 Октомври 2018
Посолството на Казахстан в София и БТПП организират информационна презентация
още...
22 Октомври 2018
Близо 18 000 земеделци декларираха доходите си за месец
още...

Още новини