„Controlling – 1” „Управление на разходите за мениджъри“ – Kак да обвържем отговорностите на своите подчинени с цифри (с измерими критерии)?
Работният инструмент на Висшето ръководство
11 и 12 април, Централ Хотел Форум ,

Семинарът запознава: с наложилата се в индустриалния свят система за контрол която обвързва правомощията на ръководителите на структурни звена с конкретни измерими отговорности. Управлението на разходите е основа за обективно и целево ръководене.

Технология на обучението: Мултимедийна презентация, насочени дискусии и възможност за обсъждане на казуси, материали и чеклисти;

Семинарът е подходящ за: за ръководители на предприятия, изпълнителни директори, управители, членове на борда на директорите, ръководители на структурни звена които искат да подобрят значително ефективността на своята работа

Консултант: Николай Хубенов
1982г. - ТУ Дрезден, ТМММ, Рационализиране подготовката на CNC-машини". Технолог, Ръководител група NC-машини, Осигуряване на качеството в заводи на ДСО МЕТАЛХИМ; Проектант на физически системи за сигурност. От. 1995 до 1999 г. - Управленски консултант, Abegglen&Partner, Zuerich, QMS Tренер и вътрешен одитор към ББЦУК - БТПП София, Ръководител направление "Управленско консултиране", ФАЕЛ, Ловеч. От 1999 г. Консултант Управленско консултиране и СУК; Разработване и въвеждане на ДПП, СУК по ISO 9000:2000 и НАССР; Управленски консултант на лидер в ХВП, Маркетингови проучвания в индустриалния както и FMCG сектор; Бизнес-планове; Търговски Директор на лидер в ХВП (2002-2003). Разработване и изграждане на национална Дистрибутивна система в FMCG сектор, Ценова политика, Продуктова политика, Комуникационна политика, Фирмени анализи и диагностика на управлението на МСП, включително организация и ръководство на търговската дейност;

„Controlling — 1” „Управление на разходите за мениджъри“ — Kак да обвържем отговорностите на своите подчинени с цифри (с измерими критерии)?

Първи ден

  • 09:00-11:00 За управленско счетоводство и разграничаването му от счетоводната дейност по Закона за счетоводството:
    • За управленските решения базирани на факти.
    • Какви са целите на системата за управление на разходите? Какво значи да управляваш (разходите)? Кой ползва / За кого е предназначена информацията от управленското счетоводство?
    • Как функционира системата за управление на разходите кой я създава, кой я поддържа и кой я използва.
  • 11:00-11:30 Кафе пауза
  • 11:30-13:00 Основни понятия на управленското счетоводство. Управление на разходите по вид. Разпределяне на разходите по вид.
    • Видове разходи?
    • Какво ни дава управлението на разходите по видове?
  • 13:00-14.00 Обедна почивка
  • 14:00-16:00 Разходи по места на възникване. Управление на разходите по место на възникване.
    • Какво представляват местата на разходи. Cost centers.
    • Как отговорностите на ръководителите се свързват с разходните центрове. Структури, отговорности, пълномощия, взаимовръзки
  • 16:00-16:30 Кафе пауза
  • 16:30-18:00 Разходи по носители на разходите. Управление на разходите по носители. Калкулации.

Втори ден

  • 09:00-11:00 За пълното и частично разпределяне на разходите по носители.
    • Защо пълно разпределяне на разходите по носители? - примери
  • 11:00-11:30 Кафе пауза
  • 11:30-13:00 Частично разпределяне на разходите по носители.
    • Справедливата себестойност...
  • 13:00-14:00 Обедна почивка
  • 14:00-16:00 Създаване на управленски представителна система за частично разпределяне на разходите по носители.
  • 16:00-16:30 Кафе пауза
  • 16:30-18:00 Интегриране на процесно ориентирана система за управление на разходите.
    • Инструментите в практиката — Break-even диаграма, Make-or-buy анализ; Долна ценова граница;
    • Управленските решения и разходите

      записване за обучения на тел.: +359 2 439 0272,

      e-mail: office@bgbusiness.com

    •  
      Публикувана: 1 Април 2008 г. 12:04:04
       



      Новини

      15 Август 2017
      Mеждународно изложение „Marketplace Austria Food 2017"
      още...
      10 Август 2017
      „Развитие на социалното предприемачество” - отново обявена процедура за подбор на проекти
      още...
      07 Август 2017
      Осигуровки на работещи в чужбина
      още...
      02 Август 2017
      Здравни осигуровки на студенти в чужбина
      още...
      24 Юли 2017
      РТИК съдейства в изпълнението на проект Heritage for RO-BG Economy
      още...

      Още новини