Маркетингов одит - Най-рентабилните клиенти на най-добрата цена

Бизнес успехът се основава на целеви маркетинг и диференцирана ценова политика. Систематичното събиране на информация за клиентите и анализиране на най-рентабилните сред тях определя каква комбинация между цена и характеристики ще направи продукта желан.

Въпросът, стоящ пред мениджърите, е как да изградят система за контрол на разходите и възвращаемост на инвестициите и какви техники да прилагат за оценка на пазарните резултати. Отговори на тези въпроси и конкретни насоки за по-ефикасното и по-ефективно използване на средствата, предназначени за маркетинг можете да получите в обучението на Моби, което ще се проведе на 08 и 09 май в София, в учебната зала на МОБИ2 в София на ул. Асен Йорданов 14 лектор ще е доц.д-р Иван Марчевски


Цена за един участник 420 лв. без ДДС (504 лв. с ДДС)
В нея са включени 2 бизнес обяда, 4 кафе паузи, учебни материали в електронен и хартиен вид, свидетелство

Подробности можете да видите тук

 
Публикувана: 24 Април 2009 г. 12:04:00
 



Новини

17 Май 2017
Второ издание на Академия за социални предприемачи
още...
17 Май 2017
Национален конкурс за „Европейска награда за млади фермери” 2017 г.
още...
17 Май 2017
Състезание „Green Talents 2017“
още...
21 Април 2017
Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Тарифата за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
още...
21 Април 2017
Национален щанд на Международната изложба за хотелиерство и ресторантьорство HOST, 20–24.10.2017, Милано, Италия
още...

Още новини