Маркетингов одит - Най-рентабилните клиенти на най-добрата цена

Бизнес успехът се основава на целеви маркетинг и диференцирана ценова политика. Систематичното събиране на информация за клиентите и анализиране на най-рентабилните сред тях определя каква комбинация между цена и характеристики ще направи продукта желан.

Въпросът, стоящ пред мениджърите, е как да изградят система за контрол на разходите и възвращаемост на инвестициите и какви техники да прилагат за оценка на пазарните резултати. Отговори на тези въпроси и конкретни насоки за по-ефикасното и по-ефективно използване на средствата, предназначени за маркетинг можете да получите в обучението на Моби, което ще се проведе на 08 и 09 май в София, в учебната зала на МОБИ2 в София на ул. Асен Йорданов 14 лектор ще е доц.д-р Иван Марчевски


Цена за един участник 420 лв. без ДДС (504 лв. с ДДС)
В нея са включени 2 бизнес обяда, 4 кафе паузи, учебни материали в електронен и хартиен вид, свидетелство

Подробности можете да видите тук

 
Публикувана: 24 Април 2009 г. 12:04:00
 



Новини

18 Март 2019
Бизнес делеагция в Будапеща, 15-16 април 2019г.
още...
15 Март 2019
Завод "Найден Киров" представя европейски проект за повишаване на енергийната си ефективност
още...
28 Февруари 2019
БТПП, АИКБ и БСК организират кригла маса на тема "ЗА конкурентоспособна и просперираща българска икономика"
още...
23 Януари 2019
Ще бъде създаден комитет за търговия, в рамките на Смесената междуправителствена българо-иранска комисия за икономическо сътрудничество
още...
23 Януари 2019
Нов разширен прием на заявления от родители за осигуряване на детегледачи
още...

Още новини