Маркетингов одит - Най-рентабилните клиенти на най-добрата цена

Бизнес успехът се основава на целеви маркетинг и диференцирана ценова политика. Систематичното събиране на информация за клиентите и анализиране на най-рентабилните сред тях определя каква комбинация между цена и характеристики ще направи продукта желан.

Въпросът, стоящ пред мениджърите, е как да изградят система за контрол на разходите и възвращаемост на инвестициите и какви техники да прилагат за оценка на пазарните резултати. Отговори на тези въпроси и конкретни насоки за по-ефикасното и по-ефективно използване на средствата, предназначени за маркетинг можете да получите в обучението на Моби, което ще се проведе на 08 и 09 май в София, в учебната зала на МОБИ2 в София на ул. Асен Йорданов 14 лектор ще е доц.д-р Иван Марчевски


Цена за един участник 420 лв. без ДДС (504 лв. с ДДС)
В нея са включени 2 бизнес обяда, 4 кафе паузи, учебни материали в електронен и хартиен вид, свидетелство

Подробности можете да видите тук

 
Публикувана: 24 Април 2009 г. 12:04:00
 



Новини

19 Януари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България - Малта, 05.02.2018 г., Национална художествена галерия, гр. София
още...
16 Януари 2018
Второ издание на Празник на розата- гр. Ханой, Виетнам, 8 – 11 март 2018 г.
още...
15 Януари 2018
РЕГИСТРАЦИЯ И ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ НА ИКОНОМИЧЕСКИ ОПЕРАТОР
още...
05 Декември 2017
Регионални профили: показатели за развитие 2017
още...
17 Ноември 2017
Уебинар „Пазарни възможности за европейския земеделски бизнес, в контекста на Споразумението за свободна търговия ЕС–Япония”
още...

Още новини