Маркетингов одит - Най-рентабилните клиенти на най-добрата цена

Бизнес успехът се основава на целеви маркетинг и диференцирана ценова политика. Систематичното събиране на информация за клиентите и анализиране на най-рентабилните сред тях определя каква комбинация между цена и характеристики ще направи продукта желан.

Въпросът, стоящ пред мениджърите, е как да изградят система за контрол на разходите и възвращаемост на инвестициите и какви техники да прилагат за оценка на пазарните резултати. Отговори на тези въпроси и конкретни насоки за по-ефикасното и по-ефективно използване на средствата, предназначени за маркетинг можете да получите в обучението на Моби, което ще се проведе на 08 и 09 май в София, в учебната зала на МОБИ2 в София на ул. Асен Йорданов 14 лектор ще е доц.д-р Иван Марчевски


Цена за един участник 420 лв. без ДДС (504 лв. с ДДС)
В нея са включени 2 бизнес обяда, 4 кафе паузи, учебни материали в електронен и хартиен вид, свидетелство

Подробности можете да видите тук

 
Публикувана: 24 Април 2009 г. 12:04:00
 



Новини

19 Април 2018
Състезание „Green Talents 2018“ стартира
още...
13 Март 2018
Корпоративните декларации се подават само по електронен път
още...
13 Март 2018
Два дни за фирмите да подадат в НАП данни за платени доходи на физически лица
още...
28 Февруари 2018
Бизнес форум с двустранни срещи България – Катар
още...
21 Февруари 2018
Национални дни на кариерата- 2018
още...

Още новини