Маркетингов одит - Най-рентабилните клиенти на най-добрата цена

Бизнес успехът се основава на целеви маркетинг и диференцирана ценова политика. Систематичното събиране на информация за клиентите и анализиране на най-рентабилните сред тях определя каква комбинация между цена и характеристики ще направи продукта желан.

Въпросът, стоящ пред мениджърите, е как да изградят система за контрол на разходите и възвращаемост на инвестициите и какви техники да прилагат за оценка на пазарните резултати. Отговори на тези въпроси и конкретни насоки за по-ефикасното и по-ефективно използване на средствата, предназначени за маркетинг можете да получите в обучението на Моби, което ще се проведе на 08 и 09 май в София, в учебната зала на МОБИ2 в София на ул. Асен Йорданов 14 лектор ще е доц.д-р Иван Марчевски


Цена за един участник 420 лв. без ДДС (504 лв. с ДДС)
В нея са включени 2 бизнес обяда, 4 кафе паузи, учебни материали в електронен и хартиен вид, свидетелство

Подробности можете да видите тук

 
Публикувана: 24 Април 2009 г. 12:04:00
 



Новини

12 Юли 2017
Дирекция “Бюро по труда”- Русе провежда процедура за кандидатстване на работодатели за преференции по насърчителни мерки за заетост на безработни лица
още...
12 Юли 2017
НАП напомня: завършилите средно образование безработни и неучащи заплащат сами здравните си осигуровки
още...
11 Юли 2017
Изменение на Условията за кандидатстване по процедура BG05M9OP001-1.021 „Обучения за заети лица“
още...
04 Юли 2017
НАП въведе нова електронна услуга с КЕП
още...
29 Юни 2017
КАРИЕРА ЗА НОВА ЕRА - единствените кариерни дни в страната за млади и утвърдени учени
още...

Още новини