НАП пусна електронен портал за анкетиране на клиенти

Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията в Портала за анкети на НАП http://nraapp03.nra.bg/anketi/

Публикувана е анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция. Анкетата ще бъде изпратена по e-mail на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП.

В момента в сайта за анкетиране клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.

Инфобизнес бр. 38/2009

 
Публикувана: 23 Септември 2009 г. 10:09:28
 



Новини

18 Март 2019
Бизнес делеагция в Будапеща, 15-16 април 2019г.
още...
15 Март 2019
Завод "Найден Киров" представя европейски проект за повишаване на енергийната си ефективност
още...
28 Февруари 2019
БТПП, АИКБ и БСК организират кригла маса на тема "ЗА конкурентоспособна и просперираща българска икономика"
още...
23 Януари 2019
Ще бъде създаден комитет за търговия, в рамките на Смесената междуправителствена българо-иранска комисия за икономическо сътрудничество
още...
23 Януари 2019
Нов разширен прием на заявления от родители за осигуряване на детегледачи
още...

Още новини