НАП пусна електронен портал за анкетиране на клиенти

Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията в Портала за анкети на НАП http://nraapp03.nra.bg/anketi/

Публикувана е анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция. Анкетата ще бъде изпратена по e-mail на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП.

В момента в сайта за анкетиране клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.

Инфобизнес бр. 38/2009

 
Публикувана: 23 Септември 2009 г. 10:09:28
 



Новини

05 Декември 2017
Регионални профили: показатели за развитие 2017
още...
17 Ноември 2017
Уебинар „Пазарни възможности за европейския земеделски бизнес, в контекста на Споразумението за свободна търговия ЕС–Япония”
още...
10 Ноември 2017
Българо-турски агробизнес форум
още...
09 Ноември 2017
Предложени са промени в Закона за туризма
още...
09 Ноември 2017
БТПП издава сертификати на класираните фирми в ТОП 100 и ТОП 1500+
още...

Още новини