НАП пусна електронен портал за анкетиране на клиенти

Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията в Портала за анкети на НАП http://nraapp03.nra.bg/anketi/

Публикувана е анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция. Анкетата ще бъде изпратена по e-mail на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП.

В момента в сайта за анкетиране клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.

Инфобизнес бр. 38/2009

 
Публикувана: 23 Септември 2009 г. 10:09:28
 



Новини

20 Юни 2018
БТПП и Посолството на КНР в София организират бизнес форум
още...
18 Юни 2018
Проучване по проект RESTART набеляза основни тенденции при нуждите на бизнеса от дигитални умения
още...
01 Юни 2018
С 5 млрд. лв. намаляха парите в касите на фирмите след проверките на НАП
още...
13 Март 2018
Корпоративните декларации се подават само по електронен път
още...
13 Март 2018
Два дни за фирмите да подадат в НАП данни за платени доходи на физически лица
още...

Още новини