- Преки членове
Интер Експрес Фрейт ЕООД
ЕИК: 201026808
office@interexpress-bg.com
+359 82 883 666

Интер Експрес Фрейт ЕООД е българска транспортно-логистична компания с дългогодишен опит в международната спедиция. Създадена през 2008 г., фирмата изгражда репутация на надежден партньор, предлагащ професионални решения за сухопътен, комбиниран и експресен транспорт. Основната мисия на компанията е да отговаря на високите изисквания на своите клиенти с гъвкавост, точност и висока степен на отговорност.
Компанията разполага със собствен автопарк от различни типове транспортни средства, включително мегатрейлъри, хенгери, соло автомобили и микробуси, оборудвани с GPS системи за 24/7 проследяване. Екипът се състои от квалифицирани специалисти в международната логистика и контролира целия процес на превоз между клиенти и външни превозвачи. Освен транспортни услуги, фирмата предлага и комплексни решения в логистиката на текстил, ADR превози, температурно-контролирани доставки, извънгабаритен транспорт, превоз на лични вещи и временно складиране в митнически склад.
Интер Експрес Фрейт осигурява доставки „врата до врата“ в цяла Европа с транзитно време от 12 до 70 часа, като специализира в експресни доставки, логистика на текстилни изделия и групажни превози. Компанията извършва транспортни и спедиторски операции в над 40 държави в Европа и извън нея, включително Великобритания, Турция, Германия, Франция, Италия, Румъния, Сърбия и много други. Благодарение на дългосрочните си партньорства, Интер Експрес Фрейт предлага конкурентни цени и гъвкави решения според нуждите на всеки клиент.
Сред допълнителните услуги се включват регистрация и обслужване в LEZ и Congestion зони в Лондон, резервации за фериботи, консултации по сигурността на товарите спрямо рискове от нелегално превозвани лица и изготвяне на съпътстваща документация при международни превози. Компанията се стреми да надгради стандартните транспортни услуги чрез пълна логистична подкрепа и консултации по проекти, с фокус върху ефективността, сигурността и високото ниво на обслужване.