- Пълно работно време
Ръководител екология и ЗБР
- Операции
- |
- Производство
- |
- Мениджмънт
- |
- Инженерство
- |
- Администрация
Фирма Алфа Консулт България, търси опитен кандидат за позицията „Ръководител екология И ЗБР“ на производствено предприятие на територията на гр. Русе.
Фирмата предлага:
- Конкурентно месечно възнаграждение и годишен бонус, обвързан с постигнатите резултати;
- Социален пакет – ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, допълнително пенсионно осигуряване, карта за спорт, служебен транспорт и пакет за релокация;
- Дългосрочна перспектива за работа и развитие в голяма международна компания.
Задължения:
- Планира, организира и управлява процесите свързани с изпълнението на задълженията в областта на опазването на околната среда и осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
- Отговаря за изготвянето и актуализацията на планове, програми и отчети, свързани с основния предмет на дейност на дружеството, в частта им касаеща изпълнение на нормативните разпоредби за опазване на околната среда и осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
- Отговаря за всички процеси свързани с организацията и изпълнението на превантивни мерки, предложения за подобрения и отчитане на прогреса. Участва при създаване и прилагане на интегрирана фирмена политика за превантивност по отношение организацията на работата, технологиите, работните места и работното оборудване, обвързващи всички участници в трудовата дейност. Участва в организирането на ефективна система за управление на здравето и безопасността при работа и за защита от професионалните рискове и тяхната превенция;
- Изисква въвеждане на съоръжения за колективна защита и осигуряване на подходящи средства за индивидуална защита в случаи, когато е налице риск, който не може да бъде предотвратен;
- Отговаря за връзките и комуникацията с МОСВ, РИОСВ, Басейнова дирекция и други държавни органи и институции;
- Отговаря за цялостната дейност и ефективното прилагане на политиките, процедурите и стандартите по опазването на околната среда и осигуряване на здраве и безопасност при работа в обектите и единиците на Дружеството;
- Отговаря за управлението и ефективното разходване на бюджета;
- Отговаря за поддържането, актуализирането и коректното оформление на всички документи, отчети и справки по опазване на околната среда осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно действащата нормативна уредба;
- Отговаря за спазване на всички регламентирани срокове и задълженията от страна на Дружеството в областта на околната среда и здравословни и безопасни условия на труд;
- Отговаря за въвеждането и организацията на работа в обектите на Дружеството, при която служителите и външните изпълнители да могат да извършват работните процеси без риск за тяхното здраве и безопасност;
- Изготвя предложения за оптимизиране на дейности и процеси в Дружеството, инвестиции свързани пряко с обхвата на длъжността. Участва при подготовката и изготвянето на оценки и становища относно съответствието с изискванията по безопасност и здраве при работа по проекти, въвеждане в експлоатация на производствени обекти, технологии, работни места, работно оборудване;
- Разработване и прилагане на иновативна и ангажираща стратегия спрямо служителите и външните подизпълнители, която цели нулев травматизъм и високо ниво на ангажираност към изграждане на култура по здраве и безопасност при работа. Участва в комитета по здраве и безопасност при работа;
- Координира дейността на службата по трудова медицина при изпълнение на функциите и задачите й.
Изисквания към кандидатите:
- Висше техническо образование – степен магистър;
- Задължителен опит на ръководна длъжност в производствено, свързано с осигуряване на ЗБУТ, Екология;
- Допълнителна квалификация и опит по управление на интегрирани системи за качество, здраве и безопасност се смята за предимство;
- Владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Умения за работа с документи и нормативни актове;
- Отлични компютърни умения (MS Office);
- Умения за преговаряне и вземане на решения, тактичност и убедителност;
- Организационни и координационни умения;
- Умения за спазване на срокове, планиране и прогнозиране;
- Лоялност, конфиденциалност, емоционална стабилност.
Телефон за допълнителна информация: 0896 80 84 59
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи.
Алфа Консулт БГ-19 ООД – Лиценз № 2892-10.10.2019
Кандидатстване
Моля, попълнете формуляра за кандидатстване. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю от фирмата, подала обявата.