Rural GCE – Training Material for GCE in rural areas

Rural GCE – Training Material for GCE in rural areas

Образованието за глобално гражданство (GCE) има за цел да даде възможност на учащите да променят поведението и манталитета да бъдат активни граждани на местно и глобално ниво, създавайки по-справедлив и…

Signing Banks – Насърчаване финансовата грамотност на хора със слухова загуба/глухи лица

Signing Banks – Насърчаване финансовата грамотност на хора със слухова загуба/глухи лица

Oсновната цел на проекта е да насърчи пълното финансово приобщаване на хора със слухова загуба/глухи лица и тяхната финансова грамотност, включително на теми като традиционни и алтернативни банкови услуги за онлайн разплащания, финансови транзакции и мобилно банкиране.

I-WELCOME – Укрепване на интеграцията на жените мигранти в обществото и пазара на труда

I-WELCOME – Укрепване на интеграцията на жените мигранти в обществото и пазара на труда

Проектът има за цел да подпомогне интеграцията на жените мигранти в обществото и на пазара на труда в 7 държави – България, Кипър, Франция, Германия, Гърция, Италия и Испания.

School Starters’ Hub – Трансформиране на средните училища в центрове за иновации и творчество

School Starters’ Hub – Трансформиране на средните училища в центрове за иновации и творчество

Основната цел на проекта е да въведе нов подход, перспектива и методология за креативност, иновации и предприемачески умения сред учениците чрез разработване на училищни центрове, които успешно да свързват училищата с местните общности и ще позволят на учениците да общуват и да си сътрудничат с местния бизнес и заинтересовани страни.

DTAM – Дигитална трансформация в напреднали производствени системи

DTAM – Дигитална трансформация в напреднали производствени системи

Проектът ще предостави нова учебна програма на тема дигиталната трансформация, посветена на качественото обучение по ключови технологии за напреднало производство. Обучението ще увеличи работната сила от техници, способни да разбират, инсталират, конфигурират, наблюдават, анализират, прехвърлят данни и поддържат цифрови системи в напреднала производствена среда, така че да се отговори на критичната разлика в разликата в уменията на работещите в сферата на Индустрия 4.0.

WE GET! – Женско предприемачество: Откриване на нови перспективи

WE GET! – Женско предприемачество: Откриване на нови перспективи

Създаването на адаптирано обучение, подобряващо професионалния път и откриването на нови перспективи в професионалното израстване на жените са двете основни задачи на проект We Get!. Партньори от 6 европейски държави обединиха усилията си, за да дадат възможност на жените да подобрят своите меки умения, креативност, способности и иновативно мислене и усъвършенстване на техните цифрови и ИКТ умения.

FINMAN – Програма за управление на лични финанси

FINMAN – Програма за управление на лични финанси

Проектът има за цел да достигне до хора с ниски финансови компетенции и да създаде адекватно учебно съдържание по най-важните теми на финансовата грамотност, предоставяйки знания и решаващи компетентности, ориентирани към реалния живот.

SMART VILLAGE – Развитие на селския туризъм чрез кръгова икономика и социални иновации

SMART VILLAGE – Развитие на селския туризъм чрез кръгова икономика и социални иновации

Основната цел на проекта е създаване на нова образователна учебна програма за придобиване на нови основни цифрови умения и компетенции за над 900 нискоквалифицирани възрастни, засегнати от пандемичната криза COVID-19 и по-конкретно за лица, живеещи в селски райони от поне 9 европейски местни общности.

FRESHER – Европейска нощ на учените

FRESHER – Европейска нощ на учените

„Европейската нощ на учените“ е традиционно ежегодно събитие, което набира популярност дори извън страните на ЕС, и се стреми да повиши обществената информираност относно научните открития чрез разнообразни презентации и демонстрации.

ACTIvE – Подкрепа за младежи с аутизъм за придобиване на независимост

ACTIvE – Подкрепа за младежи с аутизъм за придобиване на независимост

Проект ACTIvE има за цел да насърчи социалното включване и включването на пазара на труда на младежи с аутизъм.

Край на съдържанието

Край на съдържанието